Cum Cumpăr?
Dorim să vă răspundem prompt și cât se poate de clar atunci când căutați un produs în cadrul magazinului nostru. Având în vedere că portofoliul ehua.ro este într-o creștere dinamică continuă, mai jos aveți următoarele sfaturi pentru a câștiga timp și pentru a elimina orice confuzie.
Alegerea produselor
Navigarea prin catalogul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în stânga paginii.
Dacă nu găsiți produsul dorit în cadrul listei afișate, puteți opta pentru căutarea produsului, sus în mijlocul paginii. Dacă cunoașteți parțial sau complet denumirea sau codul produsului, puteți utiliza motorul de cautare prezent în partea de sus, pe mijlocul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să introduceți mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge la produsul dorit. Puteți căuta produsele dorite și cu ajutorul filtrului de produse poziționat în partea stânga a paginii.
După găsirea produsului, apăsând pe numele produsului veți găsi toate informațiile despre caracteristicile acestuia, culoare, preț, disponibilitatea în stoc și un termen de livrare estimat.
Coșul de cumpărături
Odată reperat articolul care vă interesează, îl puteți adăuga în coșul de cumpărături prin apăsarea butonului “Adaugă în coș”. Veți putea modifica cantitatea dorită sau chiar să renuntați la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu” accesibil în partea dreaptă sus a paginii.
Puteți repeta acești pași până când veți avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumparături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Puteți renunța la un articol prin apăsarea butonului “X” plasate la capătul fiecărui produs din cos. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în campul “Cantitate” și apăsarea butonului “Actualizează cosul”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.
Pentru a finaliza comanda, trebuie să parcurgeți pașii următori:
Pasul 1 – Spre finalizarea comenzii
Dacă nu aveți cont, puteți opta pentru crearea unui cont nou sau cumpararea produselor fără cont. Pentru a vă creea un cont nou accesați opțiunea “Creează un cont” din meniul “Contul meu” apoi completați datele solicitate.
Sau va puteti crea un cont in timp ce plasati comanda, prin bifarea optiunii “Creaza cont” prezent in cosul de cumparaturi.
Dacă nu doriți să vă creați un cont puteți comanda produsele prin completarea câmpurilor cerute în formularele apărute pe ecran. În calitate de client nou, vă rugăm să completați cel puțin campurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Dacă vă creați un cont nou trebuie să stabiliți o parola sigură, care va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului Dvs. veți primi imediat un e-mail cu detaliile contului Dvs. și o confirmare a comenzii Dvs.
Accesând contul veți putea să:
- Efectuațo comenzi mai repede și mai ușor
- Verificați starea comenzilor
- Vizualizați istoricul comenzilor
- Modificați datele contului
- Schimbați parola
- Introduceți mai multe adrese de livrare sau facturare
Toate aceste date vă vor ajuta să reduceți la minim timpul de plasare a unei comenzi noi.
Pasul 2 – Alegeți adresa de livrare
În cazul în care aveți un cont pe site-ul nostru veți putea alege adresa memorată în urma unei comenzi anterioare sau puteți adauga o adresă nouă prin bifarea opțiunii “Adresa nouă” la informațiile de facturare, de asemenea dacă doriți ca adresa de livrare să fie diferită de cea de facturare va trebui să debifati opțiunea “Livrare la aceasta adresă” și să completați cel putin câmpurile obligatorii (marcate cu *) la “Informații de livrare”. Pentru a salva o nouă adresă de facturare și / sau livrare va trebui să completați cel puțin campurile obligatorii (marcate cu *) și să bifați opțiunea “Salvează în adrese”.
În cazul în care nu aveți un cont creat va trebui să completați cel putin câmpurile obligatorii (marcate cu *) pentru a putea finaliza comanda.
Pasul 3 – Alegeți metoda de plată
Selectați una din cele trei opțiuni privind modalitatea de plată a comenzii de la informații de plată. Dacă veți alege “Transfer bancar sau depunere numerar” se vor afisa informațiile necesare pentru achitarea valorii comezii confirmate de catre ehua.ro, vă rugăm sa nu transferați bani în contul nostru până când nu primiți confirmarea comenzii de la noi. Prin alegerea opțiunii “Plata online cu cardul” veți putea achita valoarea comenzii, după finalizarea comenzii veți fi redirecționat pe platforma Banca Transilvania și va trebui să completați datele necesare.
Pasul 4 – Cupon pentru reduceri
În cazul în care aveți un cupon valid emis de catre ehua.ro veți putea beneficia de reducerea specificată pe acest cupon prin introducerea codului prezent pe cupon la “Codul cuponului:” și să apăsați pe butonul “Folosește cupon”.
Pasul 5 – Finalizare comanda
Înainte de a finaliza comanda, vă rugăm să reverificați din nou conținutul coșului de cumpărături la “Detalii comandă”. În cazul în care coșul conține toate produsele selectate de către Dvs. bifati acordul la prelucrarea datelor Dvs. și abonarea la newsletter în cazul în care sunteți interesat de viitoarele promoții pregătite apoi apăsați butonul “Finalizează comanda”.
În urma finalizării comenzii veți primi un email de confirmare a comenzii Dvs. generat de sistemul ehua.ro. Acest mesaj NU va constitui acceptarea ferma a comenzii Dvs. În cel mai scurt timp vom procesa comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, veți fi contactat de către un operator pentru confirmarea comenzii, în urma confirmării primite de către operator veți primi un nou email care va conține starea comenzii Dvs.
Momentul acceptării comenzii Dvs. constituie încheierea contractului la distanța (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.
Puteți anula o comandă oricând înainte de a primi mesajul nostru care anunță acceptarea comenzii Dvs. Dacă vă răzgândiți ulterior, veți putea returna produsul conform datelor specificate de către un operator ehua.ro.